2013/04/06

Reagge Cake 2

Zapotrzebowanie na Tort Reagge rośnie. Oto 2 wersja tortu Reagge. Smak tortu pozostał ten sam jak i wykonanie. Jedynie została zmieniona dekoracja na zewnątrz tortu. Został udekorowany na zewnątrz kolorami reggae i takie same kolory również mają biszkopty w środku.




Która wersja podoba się Wam bardziej? :)




A tu znajdziecie przepis na wykonanie tego tortu: Tort Reagge Reagge Cake

Jedynie różnicą jest dekoracja boków tortu. Odstawioną część kremu podzielić na kolejne 3 części i dodać do nich barwniki spożywcze. 







 Wraz z robieniem tego tortu przypomniała mi się osoba, której nie ma już pośród nas a zostaje głęboko w pamięci.
Dla Ciebie Winiar...



Wykonawca utworu, który bardzo przypomina wyglądem Winiara a i sam jego utwór często był odtwarzany przez niego.

3 komentarze:

  1. Swietne torciki! :D
    Bardziej podoba mi sie ten pierwszy, kolorowy ;)
    Ale oba sa megasne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. w torcie makowo adwokatowym piszesz że 9 jajek a u ciebie w misie naliczyłam chyba z 11 żółtek.Więc coś tu jest nie tak z tym przepisem czekam na wyjaśnienie.Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Maju. Masz rację, na zdjęciu jak widać jest 11 jajek, jednakże jak byłam u mamy na wsi to wtedy piekłam ten tort. Mama ma różnej wielkości jajka wtedy używałam mniejsze jajka (niż te typowe sklepowe) dlatego więcej ich zużyłam. Dodam komentarz do przepisu by nikogo nie mylić. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za konstruktywne komentarze....dzięki nim również się doskonale;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję;)

link

Related Posts with Thumbnails