2011/03/28

Tort Urodzinowy Barbie - Barbie Birthday Cake

Miał być zwykły urodzinowy tort dla mojej trzyletniej chrześnicy Rozalki jednak, dopadła mnie wena twórcza i przełamałam swoje bariery co do wykonania i dekorowania masą cukrową, która jest bardzo popularna w Wielkiej Brytanii tzw. torty angielskie. Zdecydowałam się na wykonanie urodzinowego w kształcie lalki Barbie, obawiałam się, gdyż nigdy wcześniej nie przygotowałam masy cukrowej, efekty same mnie zaskoczyły;) i nie tylko mnie ....Rozalkę jak i jej rodziców, gości również,  aż szkoda było go kroić..... A w dodatku taki pyszny... (PS. Lalka jest prawdziwa, pozostała część włącznie z suknią i dekoracjami jak najbardziej zjadliwa;))










Nie przedstawiłam...sposobu wykonania i składników....chcecie by je dodać?;)





















Overall rating


3 komentarze:

Dziękuję za konstruktywne komentarze....dzięki nim również się doskonale;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję;)

link

Related Posts with Thumbnails